Tilbage til oversigten

Risika update - november

  • Update
Kristoffer Ekelund Gerdes 27 nov. 2019

I en tid, hvor det kedelige vejr og de lange nætter er over os, er der måske ikke så meget at se frem til. Mange ser frem til jul og andre glæder sig bare til, at julen er ovre. Hos Risika vil vi prøve at gøre din, ellers kedelige, november lidt mere spændende. Vi har en masse jule-opdateringer klar og et par stykker, du kan gå og se frem til 🎅🎄

 

Risika november update

 

Udover en masse lækre forbedringer og funktioner, der er klar til dig som bruger, så har vi også haft tid til at skrive nogle spændende blogindlæg. Vi har både diskuteret, hvordan Net Promoter Score (NPS) kan bruges til mere end at blot at måle kundetilfredshed og beskrevet iværksætterselskabets (IVS) afskaffelse med en række relevante analyser. Du kan læse mere på bloggen her

 

Siden vi skrev sidst: 

  • Vi har fået implementeret Koncernhierarki på vores platform så det er nemt og overskueligt at se, hvordan koncerner hænger sammen på tværs af holding-, datter- og moderselskaber. 
  • Revisorinformation er nu tilgængeligt under regnskabsinformationer. Her får du nemt et indblik i virksomhedens regnskab med erklæringstype, revisionsselskabet og den specifikke revisor, der har underskrevet regnskabet.
  • Vi har tilføjet et FAQ, hvor vi uddyber nogle af vores modeller og beregningsmetoder. Her kan du blandt andet læse om hvordan vi beregner vores Risika-score, kreditmaksimum, ejerskab og hvordan vi scorer enkeltmandsvirksomheder.

Hvad kan du glæde dig til:

  • Vi har næsten vores nye Forside klar. Den skal hjælpe med at give dig det bedst mulige overblik, så snart du logger ind på platformen. På forsiden vil du blandet andet kunne følge med i de vigtigste ændringer om dine overvågede virksomheder, forslag til optimeret brug og meget mere.
  • Vi har, som nævnt introduceret vores nye koncernhieraki, men det er dog stadig kun på danske virksomheder. Vi er fuldt i gang med at få relationer og koncernhierakiet færdig på de svenske og norske virksomheder.
  • Der kommer forbedringer til vores overvågnings-funktion, hvor du får mulighed for at inddele dine kunder i forskellige grupper, sammen med et bedre overblik. 
  • Vores integration til Statstidende står snart klar, så du på dagen bliver informeret om konkurser eller andre hændelser i virksomheden.
  • Det vil også være muligt at invitere brugere uden for din egen organisation til at prøve platformen, helt gratis. Du vil ovenikøbet kunne vinde to billetter til Tivoli, hvis de ender med at blive kunder hos Risika.

 

Nyt ansigt - bedre service

Kristoffer Gerdes

Vi har fået vores første, og formentlig ikke sidste, Customer Succes Manager. Kristoffer skal hjælpe til med, at du får det maksimale ud af vores system. Han står altid til rådighed, hvis du skulle have nogle spørgsmål, eller hvis du mod alle forventninger skulle opleve problemer med vores system. Du kan fange Kristoffer på:


Tlf: +45 30 23 33 09
E-mail:
kg@risika.dk 

 

Det var alt for denne gang. Vi håber, du kan bruge nogle af vores opdateringer og ser frem til vores forbedringer. Vi ser i hvert fald frem til, at du kan prøve dem af. Nyd det sidste af november og prøv om du kan undgå for meget julestress. Vi skrives ved om en måneds tid 👋🚀

Subscribe til vores blog her!